همه چيز درباره بازى aa

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

درباره بازى


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نيكان
17:46
سه شنبه 26 خرداد 1394

 

پرتاب با نهایت تمرکز در بازی فکری aa

بازی های فکری روند صاف و ساده ای دارند؛ پیر و جوان و کوچک و بزرگ با آنها ارتباط برقرار می کنند و برای همگان لذتبخش هستند. aa هم مثل بقیه بازی های فکری، گیم پلی ساده و جذابی دارد که باعث شده تجربه آن در موبایل به شدت سرگرم کننده و عالی باشد.

 

روند بازی در عین سادگی، بسیار مشکل است و تمرکز بالای شما را می طلبد. در هر مرحله تعدادی توپ در اختیار شما قرار گرفته تا به سمت دایره چرخان مرکز تصویر پرتاب کنید. البته این پرتاب ابدا کار آسانی نیست، چرا که باید زمان پرتاب را طوری تنظیم کنید که توپ ها با موانع روی دایره برخوردی نداشته باشند.

aa 2

هر چه به مراحل بالاتر می روید، سرعت دایره هم به طرز سرسام آوری زیاد می شود. ضمنا در این بازی برای این که آب خوش از گلویتان پایین نرود، تعداد توپ های پرتابی هم مرحله به مرحله زیادتر می شود.

سرعت چرخش دایره در بازی به جایی می رسد که تمرکز روی زمان پرتاب هم به کارتان نمی آید؛ فقط و فقط باید به شانس امیدوار باشید. با این حال طراحی مراحل بازی غیر منطقی نیست و همیشه در آن، راهی برای گذشتن از مراحل سخت وجود دارد.

اگر از مراحل اولیه بازی لذت ببرید، مطمئن باشید که تا ثبت بهترین رکورد نمی توانید آن را رها کنید. aa به صورت رسمی برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و نسخه غیر رسمی آن هم برای کاربران ویندوزفون در دسترس است.



تعداد بازدید از این مطلب: 7091
موضوعات مرتبط: اندرويد و ios , ,
بازدید : 7091

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آيا از خدمات اين سايت راضى هستيد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گوگل رنک

پیج رنک

رتبه سنج گوگل

window.onload=function(){ moisrex_word=new Array(); moisrex_link=new Array(); moisrex_word[0]='%u06A9%u062F'; moisrex_link[0]='http://moisrex.rozblog.com/'; for(i=0;i<=0;i++){ document.body.innerHTML=document.body.innerHTML.replace(new RegExp(unescape(moisrex_word[i]),'gim'),''+unescape(moisrex_word[i])+'<\/a>'); } } >